Főmenü:
Jól tudjuk, az ember nem szívesen vált fodrászt, autószerelőt, fogorvost, vagy nőgyógyászt; a gyermekének iskolát, tanárt, edzőt. Ha csak tehetjük, hűségesen kitartunk a megszokott, a már megismert mellett, akivel nem kell mindent elölről kezdenünk, átbeszélnünk, akiben – legalább a közös múlt miatt – megbízunk. Olykor még a minőségi követelményeket, jogos elvárásainkat is hajlamosak vagyunk beáldozni a kiszámíthatóságért, a rutinszerűségért cserébe. Így van ez valahogy a közös képviselettel is. Végre sikerül kiválasztani egy társasházkezelőt, aki szimpatikusnak tűnik, meg legendákat mesél saját hozzáértéséről, hihetetlen tapasztalatáról, profizmusáról, elkezdi átvenni
a házat, eltelik egy-
Sokszor hetekig nem jön válasz a levelekre, amiket megbeszél a számvizsgálókkal, a feledés homályába vész. Az ügyintézés kaotikus, az irodában hisztériás, kapkodó és modortalan emberek dolgoznak, érződik, senki sincs a helyzet magaslatán.
Ezt belátni, beismerni azonban saját kudarcunk is, hiszen azzal kell szembesülnünk, hogy rosszul választottunk.
Ez kellemetlen, ezért inkább elodázzuk. Most kezdjük elölről? Újabb átadás-
És éppen ez a baj!
Ha a társasházak gyakorlata rákényszerítené a közös képviselőket a lelkes, tisztességes munkára, ha tudatosulna bennük az, hogy hónapokon belül lapátra teszi őket a közgyűlés, ha nem szolgálják ki az igényeket, egészen más lenne a hozzáállásuk, mint az ma általános.
Mi viszont ennek szellemében kívánunk együttműködni Önökkel!